Nyt partnerskab vil skabe kurser til sælgere i dagligvarebranchen
-
Servicebureauet RelationMedia og konsulenthuset Hald&Lie indgår strategisk partnerskab
Inflationen har de seneste måneder udsat dansk dagligvare- og detailhandel for markante udfordringer, og det øger efterspørgslen efter optimeringsmuligheder via solide data og måling af effekt, skriver servicebureauet RelationMedia i en pressemeddelelse.
De ændrede vilkår har sammen med en stigende efterspørgsel på kurser inspireret RelationMedia og konsulenthuset Hald&Lie til at indgå et strategisk partnerskab for at skabe udviklings- og træningsprogrammer inden for fmcg-branchen. Programmer, der skal imødekomme den stigende efterspørgsel efter datadrevet salgstræning.
Hald&Lie har gennem mere end 20 år trænet og udviklet salgskonsulenter, KAM’ere og salgsledere. Dette kobles nu med RelationMedias erfaring og indsigt i retail-branchen, og danner dermed rammen for en unik videns-hub for dansk detailhandel og deres leverandører, lyder det i pressemeddelelsen.
Christian Goldschmidt, CEO, RelationMedia siger:
- Den strategiske alliance med Hald&Lie indeholder væsentlige synergier der har værdi for både brandvirksomheder og supermarkeder. Vi er i en årrække blevet spurgt om vi kan hjælpe med salgstræning – og det kan vi nu - sammen med Hald&Lie. Hald&Lie har i mange år været blandt de førende rådgivere inden for træning af salgskonsulenter, Key Account Managers og distriktschefer i branchen. Derudover tilbyder virksomheden flere andre konsulentydelser, som vores kunder uden tvivl kan gøre brug af.
Fra Hald&Lie siger stifter og partner Niels Hald:
- I alliancen med RelationMedia kan vi nu tilbyde en langt mere mangfoldig, uddybende og visionær tilgang til salg. Vi vil kort sagt sætte nye standarder for udvikling og træning af sælgere.