Nyt partnerskab vil skabe kurser til sælgere i dagligvarebranchen

Leverandører 30. sep 2022 -
This describes the image
Foto: Hald & Lie
  • Servicebureauet RelationMedia og konsulenthuset Hald&Lie indgår strategisk partnerskab

Inflationen har de seneste måneder udsat dansk dagligvare- og detailhandel for markante udfordringer, og det øger efterspørgslen efter optimeringsmuligheder via solide data og måling af effekt, skriver servicebureauet RelationMedia i en pressemeddelelse.

De ændrede vilkår har sammen med en stigende efterspørgsel på kurser inspireret RelationMedia og konsulenthuset Hald&Lie til at indgå et strategisk partnerskab for at skabe udviklings- og træningsprogrammer inden for fmcg-branchen. Programmer, der skal imødekomme den stigende efterspørgsel efter datadrevet salgstræning.

Hald&Lie har gennem mere end 20 år trænet og udviklet salgskonsulenter, KAM’ere og salgsledere. Dette kobles nu med RelationMedias erfaring og indsigt i retail-branchen, og danner dermed rammen for en unik videns-hub for dansk detailhandel og deres leverandører, lyder det i pressemeddelelsen.

Christian Goldschmidt, CEO, RelationMedia siger:

- Den strategiske alliance med Hald&Lie indeholder væsentlige synergier der har værdi for både brandvirksomheder og supermarkeder. Vi er i en årrække blevet spurgt om vi kan hjælpe med salgstræning – og det kan vi nu - sammen med Hald&Lie. Hald&Lie har i mange år været blandt de førende rådgivere inden for træning af salgskonsulenter, Key Account Managers og distriktschefer i branchen. Derudover tilbyder virksomheden flere andre konsulentydelser, som vores kunder uden tvivl kan gøre brug af.

Fra Hald&Lie siger stifter og partner Niels Hald:

- I alliancen med RelationMedia kan vi nu tilbyde en langt mere mangfoldig, uddybende og visionær tilgang til salg. Vi vil kort sagt sætte nye standarder for udvikling og træning af sælgere.

 

Opdateret 30. sep 2022