Irma: Vi må blive bedre

Salling Group 9. nov 2015 -
This describes the image
Skrevet af: Redaktionen

Irma er blevet passeret af både Kvickly og Føtex, når det gælder om at yde den bedste kasseservice. "Vi er på cirka det samme niveau som sidste år, så det er ikke os, der er blevet dårligere, men de andre, der er blevet bedre," siger kædedirektør for Irma Jesper Uggerhøj. Han undrer sig også over, at Irmas ansatte er blandt de dårligste til at hilse på kunderne og til at tjekke æggebakkerne for ødelagte æg. Blandt discountforretningerne er Lidl endt på en sidsteplads, mens Fakta vinder kategorien for bedste kasseservice. Søren Bechmann, der er konsulent i Service Design Institute, siger, at Faktas mål om at være de flinkeste ser ud til at blive ført ud i livet.
Sources:Søndagsavisen 21C (Odense og omegn), section 1, page 11, 08-11-2015

Opdateret 10. nov 2020