Stryhns Gruppen samler flere brands i ny tapaslinje

Produktudvikling 25. jan 2023 - 2 min læsetid
This describes the image
Foto: Stryhns Gruppen
  • Fødevareproducenten lancerer ny tapaslinje, der forener de velkendte brands Langelænder, Stryhn's og K-salat.

Skrevet af: Søren Tougaard

Danskernes smag for tapas vinder frem. Derfor lancerer fødevareproducenten Stryhns Gruppen nu "Dansk Tapas Favorit", der samler flere af fødevarekoncernens stærke brands i én og samme produktlinje.

Tapasprodukterne har afsæt i danske klassikere fra Langelænder, Stryhn’s og K-Salat, og målet er at gøre det nemt for forbrugerne at tilføje nye, danskproducerede produkter til tapasbordet.

- Med "Dansk Tapas Favorit" kommer vi med vores bud på velsmagende produkter til tapastallerkenen med udgangspunkt i nogle af de ting, som danskerne værdsætter allermest. Med tapaspostej fra Stryhn’s, tapaspølser fra Langelænder og fiskeriletter fra K-Salat, kombinerer vi det bedste fra tre kendte brands, der står for troværdighed, god smag og høj kvalitet. De nye tapasprodukter indbyder til samvær og hygge i hverdagen, som er essensen af det, Stryhns Gruppen gerne vil stå for, siger Lars Bo Christiansen, marketingdirektør i Stryhns Gruppen.

Med over 80 år på markedet har Stryhns Gruppen et konstant fokus på at udvikle nye produkter, der falder i danskernes smag. Den nye tapaslinje er blevet lanceret i uge 3 og vil foreløbig være på hylderne i Bilka, Føtex, Netto, Meny og Nemlig.com.

Ambitionen er at udvikle endnu flere produkter til kategorien de kommende år. 

- "Dansk Tapas Favorit" er et klart udtryk for den innovation, der er hjørnestenen i vores arbejde og kilde til fremtidig vækst. Derfor har vi også store forventninger til, at den nye lancering giver os en stærk position i et nyt og spændende marked, siger Lars Bo Christiansen. 

Opdateret 25. jan 2023