Ny topmodel-kollektion i Lidl
Den 4. marts lancerer Lidl og Heidi Klum en ny "esmara by Heidi Klum"kollektion i Lidl under brandet LetsDenim. Som navnet antyder er der denne gang tale om en denimserie.
Efter at Heidi Klum og Lidl med de første to kollektioner har vist deres sans for mode og tidens trends, fokuserer den nye kollektion nu på det mere afslappede og populære denim. Som noget nyt byder kollektionen desuden på et udvalg af tøj til piger. kollektionen består i alt af 13 dele. Fra søndag den 4. marts og en uge frem kan de otte dele til damer og fem dele til piger fås i samtlige 110 Lidl-butikker.
Selvfølgelig til typiske Lidl-priser fra 39,95 til 149 kr, oplyser Lidl i pressemeddelelsen.
"Efter de to foregående, succesrige kollektioner ønsker vi nu at præsentere vores kunder for den mangesidede modeklassiker denim, for første gang også til piger. Fra den 4. marts kan de flotte denimlooks fås i vores butikker. Tøjet er nemt at sætte sammen og kan købes til de kendte Lidl-priser," siger indkøbsdirektør for Lidl Danmark, Mikko Forsström.