Lidls loyalitetsapp runder ét år og 350.000 medlemmer
Flere end 350.000 brugere har registreret sig via Lidls medlemsapp, Lidl Plus, i løbet af det det første år, fortæller discountkæden i en pressemeddelelse i forbindelse med app'ens et-års-jubilæum.
- Det skal ikke være nogen hemmelighed, at der er hård kamp om brugernes opmærksomhed i den digitale verden. Derfor har det også krævet enormt meget arbejde at udvikle og løbende tilpasse vores medlems-app, så den rent faktisk engagerer vores kunder. Derfor er vi virkelig stolte af, at der efter bare et år er flere end 350.000 kunder, som har valgt at registrere sig i vores app, siger Thomas Thybo, Digital Manager i Lidl.
Han tilføjer, at medlemmerne er aktive, og at antallet stiger støt.
- Selvom vi er pivstolte af resultaterne her efter et år, så skal vi blive ved med at gøre os umage for at gøre det relevant og værdifuldt at være medlem af Lidl Plus, siger han.
I marts lancerede Lidl Bonus Plus, som belønner loyale kunder. Kunder, der handler for mere end 400 kr. på en måned i Lidl, får en bonuskupon til deres næste indkøb.
Opdatering: Lidl har korrigeret sin første udmelding: 355.000 er det korrekte medlemstal.