Kokkelandsholdet markedsfører Lidl-produkter fra en foodtruck

Lidl 1. nov 2022 - 1 min læsetid
This describes the image
Foto: Lidl
  • Råvarerne kommer fra Lidls private lable-serie Deluxe, når kokke deler smagsprøver ud fra en foodtruck ved 12 Lidl-butikker

Onsdag d. 2. november drager Kokkelandsholdet på turné i Lidls foodtruck til 12 Lidl-butikker, hvor de skal tilberede smagsprøver med produkter fra kædens private label-serie Deluxe.

Lidl og Kokkelandsholdet indgik et samarbejde i 2020 og siden har samarbejdet blandt andet budt på madlavningscamps på Blå Kors’ sommerlejre, DM i overskudsretter sammen med Too Good To Go. 

Det nyeste initiativ i samarbejdet er en foodtruck-turné, hvor Kokkelandsholdet besøger 12 udvalgte Lidl-butikker. Her kan kunderne få smagsprøver og få opskrifter på retter som for eksempel Deluxe-parmaskinke med oliven, pesto og brød, risotto med Deluxe-svampemix, Deluxe-Argentinske rødereje, og Deluxe-Crème Brûlée med ananaskompot.

Indkøbsdirektør i Lidl, Rasmus Pape, siger i en pressemeddelelse: 

- Med besøget fra foodtrucken ved 12 af vores butikker håber vi at kunne inspirere vores kunder og give dem en oplevelse af, hvordan nogle af Danmarks allerbedste kokke tilbereder almindelige kvalitetsprodukter til lækre retter, som de selv kan prøve kræfter med derhjemme. Vores Deluxe-serie er en luksuriøs kollektion af mad- og drikkevarer, som er udvalgt for dets kvalitet og håndværk, så jeg er sikker på, at Kokkelandsholdet kokkererer nogle lækre smagsprøver.

Opdateret 1. nov 2022