Inspirationsmesse bliver madscene for professionelle
-
Dagrofa Foodservice ændrer navnet på stor årlig fagmesse
Interessen blandt leverandørerne er allerede stor et par måneder før Dagrofa Foodservice åbner dørene til den årlige inspirationsmesse, som foregår den 11. september i TAP1 i København.
Mere end 115 leverandører har foreløbig meldt deres ankomst som udstillere til messen, som fremover hedder Madscenen – for professionelle. Tidligere hed messen Casual Dining.
Asger Rothenborg, salgs- og marketingdirektør i Dagrofa Foodservice, siger om navneskiftet:
– Med det nye navn signalerer vi, at vores inspirationsmesse i endnu højere grad fokuserer på den professionelle madscene. Vi ønsker dybest set at skrue op for inspirationen til de dygtige kokke ude i køkkenerne, hylde de gode samarbejder i branchen og så i øvrigt sørge for, at der bliver masser af nørderi med håndværk og gode råvarer som omdrejningspunkt.
Dagrofa Foodservice er en af førende foodservicegrossister på det danske marked og leverer til foodservicesektoren og en del af Dagrofa-koncernen.
Virksomheden har 30 cash & carry-butikker over hele landet og omfatter desuden egne specialleverandører i form af Grambogård, HKI Ost, Grøn Fokus og Prima Frugt.