Ny marketingchef i Meny
Fra den 1. juni tiltræder Henriette Dudek Povlsen som ny marketingchef i Meny-kæden.
Henriette Dudek Povlsen kommer fra en stilling som marketingchef for Spar, Min Købmand og Let-Køb, og har blandt andet stået for relanceringen af Spar-kæden med den nye kommunikationsplatform – 'En af de lokale'.
- Med Henriettes tilgang får vi en stærk marketingprofil i Meny Hun har i forbindelse med udrulningen af Spar-kædens nye koncept vist, at hun har de kompetencer, der skal til for at stå i spidsen for markedsføringen af Meny. Jeg ser frem til, at hun skal varetage denne uhyre vigtige rolle i en kæde, hvor vi fortsat investerer massivt i udvikling og dialog med vores kunder, siger Christian Higraff, marketing- og onlinedirektør i Dagrofas købmandshus i en pressemeddelelse.
Processen med at finde en afløser for Henriette Dudek Povlsen som marketingchef for Spar, Min Købmand og Let-Køb er i gang.
Nuværende marketingschef for Meny, Heidi Teschemacher, flytter til YouSee som marketingchef for TV og foreningsdelen af YouSee.