Købmandskæde styrkes med ny salgsdirektør

Dagrofa 28. jun 2019 -
This describes the image
Foto: Dagrofa Kædedirektør Richo Boss (tv.) og den nye salgs- og marketingdirektør Kim Scheuer Nielsen

Kim Scheuer Nielsen forlod for knap tre år siden et job som nordisk marketingchef i Top-Toy for at blive marketingchef for Dagrofas to købmandskæder Spar og Min Købmand.

Nu udvides hans arbejdsområde, så han fra 1. juli er salgs- og marketingdirektør for de næsten 300 butikker i de to kæder.

- Med forfremmelsen af Kim har vi fundet den rigtige person til at styrke og samle vores salgsorganisation. Samtidig med udnævnelsen af Kim, har vi valgt at udvide salgsorganisationen i Spar med yderligere to salgschefer, for at understøtte den gode udvikling i kæden. Kim har som marketingchef haft en stor rolle i udviklingen af kæderne de seneste år og har derudover vist sig som værende en dygtig leder og samlende figur, siger kædedirektør i Spar, Min Købmand og Let-Køb, Richo Boss.

- Vi har haft en flot fremgang i kæderne de seneste par år, så det er en fornøjelse at overtage det salgsmæssige ansvar for to kæder med selvtillid og fremgang. Jeg tror på, at der ligger positive synergier i at bringe salg og marketing endnu tættere. Derudover glæder jeg mig til at arbejde endnu tættere sammen med vores dygtige købmænd, siger Kim Scheuer Nielsen.

Opdateret 10. nov 2020