Dagrofa vælger nyt reklamebureau
Dagrofa, som står bag kæderne Kiwi, Meny, Spar, Min Købmand og Let-Køb, skifter mediabureau til MEC.
Dagrofa har over de sidste måneder gennemført en omfattende pitch-proces, og har nu fundet en ny mediabureaupartner, skriver dagligvarekoncernen i en pressemeddelelse.
MEC er blevet valgt som nyt mediabureau og strategisk samarbejdspartner for alle kæderne i Dagrofa.
Dermed afslutter Dagrofa samarbejdet med BPN, der har være bureau for hele Dagrofa de sidste to år.
- Dagrofa har de sidste to år omstruktureret og digitaliseret marketingafdelingen, og har store ambitioner for fremtiden. Det betyder også, at der er brug for en bureaupartner, der både forstår retail og er en digital front-runner – det har vi fundet i MEC, siger Christian Higraff, marketing- og onlinedirektør for Meny, Spar, Min Købmand og Let-Køb.
Han forventer, at det nye mediebureau skal være med til blandt andet at udvikle en stærk omnichannel tilgang, der definerer fremtidens marketingtilgang for Dagrofa koncernen.
- Digitalt kommer til at fylde meget, men det er helheden og oplevelsen på tværs af alle kanaler, der er målet, siger han.
Samarbejdet træder officielt i gang ved årsskiftet.