Dagrofa skifter reklamebureau

Dagrofa 9. dec 2015 -
This describes the image

Dagrofa samler fra 2016 sin taktiske markedsføring for Meny, Spar, Min Købmand og Let-Køb hos det århusianske reklamebureau Envision. Samtidig har Meny valgt Envision som primært bureau.

Skiftet betyder en mere stabil og omkostningseffektiv produktion af tilbudsaviser i en tid, hvor forbrugernes interesse for tilbudsaviser er faldende, hvilket giver Dagrofa mulighed for at sætte mere fokus på at målrette kommunikation til forbrugerne på andre platforme.

- Med valget af Envision forenkler vi vores bureau-setup. Det giver os nogle stordriftsfordele og øget fleksibilitet. Men det giver os også mulighed for at styrke vores kreative indsats og kommunikationen med forbrugerne i alle kæder, siger Christian Higraff, marketing- & onlinedirektør i Købmandshuset.

Dagrofa vil fortsat have en omfattende produktion af tilbudsaviser, men planlægger en betydelig satsning på øvrige platforme.

Skiftet medfører ifølge Huset Markedsføring, at RetailPeople, der indtil nu har produceret Dagrofas tilbudsaviser, lukkes ned ved udgangen af maj 2016.

Af Ditte Nygaard Larsen
dnl@dhblad.dk

Foto: Dagrofa

Opdateret 10. nov 2020