Dagrofa har succes med oplevelsesmærker

Dagrofa 30. maj 2016 -
This describes the image
| Rabatkuponerne fra Dagrofa giver op til 6 pct. rabat på oplevelser i resten af 216. Illustration: Dagrofa/Ulrik Samsøe Figen|

Dagrofas 'Sjov på tur'-kampagne går så godt, at man nu har været nødt til at trykke tre mio. ekstra kuponer. I alt er der, siden kampagnen startede i marts, uddelt over 9.6 mio. rabatkuponer i landets Kiwi, Meny, Min Købmand og Spar-butikker.

- Vores satsning på en ny måde at tænke samlekampagne på, har ramt fuldstændig plet og overgår selv vores mest optimistiske forventninger. Det tror jeg kan hænge sammen med, at vi kombinerer dagligvareindkøb med sjove oplevelser, der samler generationer og giver travle familier et pusterum i en hektisk hverdag at se frem til, siger marketing- og onlinedirektør i Dagrofa, Christian Higraff.

Under 'Sjov på tur’-kampagnen, der kører til 10. juni, udløser hvert køb for minimum 100 kr. i Meny, Kiwi, Spar eller Min Købmand en rabatkupon på 25 kroner, der bl.a. kan bruges i Nordisk Film biografer, Den Blå Planet, Tivoli Friheden, Odense Zoo og BonBon-Land.

Opdateret 10. nov 2020