Dagrofa fortsætter populær kampagne

Dagrofa 16. aug 2016 -
This describes the image
Dagrofa fik sidste år stor succes med at få kunderne til at fylde samlemapper med Disney favoritter. Foto: Dagrofa
Skrevet af: Henrik Denman

Dagrofa fortsætter sidste års succeskampagne med Disney-samlekort med Lynet McQueen, Else fra Frost eller Askepot i Meny, Kiwi, Spar og Min Købmand. Kampagnen starter den 20. august, hvor kunderne kan få fingre i de populære Disney-samlekort, når de handler for over 100 kr.

Indkøb over 100 kr. udløser en pakke med fire samlekort med nye motiver fra bl.a. den kommende film Find Dory, Biler, Frost og Den Gode Dinosaur. Kampagnen varer til den 28. oktober.

- Vi har på kraftig opfordring fra kunderne besluttet at køre endnu en kampagne med de populære samlekort fra Disney. Sidste år var en kæmpe succes, hvor vi ud over en masse glade kunder oplevede, at det blev en sand folkesport at få fyldt sin samlemappe med Disney favoritter. Ja, vi fik deciderede kundeklager, da kampagnen stoppede sidste år, siger marketing- og onlinedirektør i Dagrofas købmandshus, Christian Higraff, i en pressemeddelelse.

Som en del af kampagnen er der udviklet en 3D Disney Farv & Leg app, hvor børnenes tegninger bliver levende, når de scannes med den særlige app. Dermed får børn og barnlige sjæle mulighed for at kombinere den digitale verden med god gammeldags tegning.

Opdateret 10. nov 2020