SuperBrugsen har udpeget sin nye salgsdirektør
-
Mohamad Mosleh har erfaring fra både Aldi og Salling Group
39-årige Mohamad Mosleh overtager nu rollen som salgsdirektør i SuperBrugsen, der fra årsskiftet fik Kenneth H. Pedersen som direktør.
Med sig har Mohamad Mosleh en solid erfaring fra 12 år i Aldi, hvor han både har været distriktschef, salgschef og regionsdirektør. Seneste har Mohamad Mosleh været distriktschef hos Salling Group.
I SuperBrugsen får han ansvaret for syv salgschefer og tre salgsrådgivere. Og så kommer han til at stå i reference til kædedirektør Kenneth Pedersen.
- Mohamad Mosleh er enormt stærk til at sikre motivation, trivsel, stolthed og gejst. Og han gør det på en involverende og samtidig retningsgivende måde, der er helt i tråd med den ledelsesstil, vi ønsker i SuperBrugsen. Desuden har han så meget erfaring, at han - stort set fra dag ét - kan udfylde rollen som salgsdirektør, siger Kenneth Pedersen.
Selv har Mohamad Mosleh store forventninger til både sig selv og SuperBrugsen:
- Jeg glæder mig til at blive en del af SuperBrugsen, hvor vi sammen – både de Coop-ejede og de selvstændige brugsforeninger – skal gøre supermarkedsoplevelsen endnu bedre. Det er en opgave, der kræver en holdindsats, og hvor vi kommer til at løfte i flok, siger han.
Mohamad Mosleh tiltræder den 1. juni 2022.
Stillingen blev slået op i januar efter ikke at have været besat i en årrække.
SuperBrugsen består af 13.500 medarbejdere fordelt på 231 butikker – 136 selvstændige brugsforeninger og 95 Coop-ejede – over hele landet.