Wupti tyvstarter den sorte fredag

Salling Group 24. nov 2016 -
This describes the image
Wupti 1-dobler Black Friday-tilbuddene i år i forhold til sidste år. Screendump: Wupti.com

Dansk Supermarked sætter hårdt ind for at sikre sig sin del af omsætningen på Black Friday.

Ikke alene åbner detailgiganten sine hypermarkeder allerede ved midnat, webshoppen Wupti.com indleder kampen om kunderne fire timer før, i aften klokken 20.

Derudover har Bilka har prisgaranti i ugen op til Black Friday og lovet sine kunder, at ugens Black Friday-tilbud ikke bliver billigere på selve dagen.

Wupti.com har haft daglige "countdown-tilbud".

E-Commerce-direktør i Wupti Michael Ejby forventer, at netop muligheden for at sidde i fred og ro derhjemme foran tasterne vil få onlinesalget til at eksplodere i dette års udgave af Black Friday.

– Forbrugerne er på udkig efter alt fra grill, gyngestativer, hårde hvidevarer og tilbehør til bolig, haveredskaber og garageporte på Black Friday. Så vi sætter det hele markant ned på Wupti og giver adgang til landets største Black Friday-sortiment. Og så sørger vi for, at der er tilbud i forskellige prisklasser, så der er noget til alle, fortæller Michael Ejby.

 

Opdateret 10. nov 2020