Tidligere Jysk-profil skal styrke Dansk Supermarkeds ry som miljøansvarlig virksomhed

Salling Group 13. jun 2017 -
This describes the image
Foto: Privat

Som en del af Dansk Supermarkeds langsigtede ambition om at blive anerkendt som en ansvarlig retailer, ansætter koncernen Jonas Schrøder som ny Director med ansvar for Responsibility & Engagement, fortæller koncernen.

- Der er en stigende forventning til virksomheder om at engagere sig i det omkringliggende samfund og indgå i dialog. Det falder os helt naturligt i Dansk Supermarked Group, for som retailer har vi en meget direkte indflydelse på folks liv. Uanset om de er kunder, kolleger, naboer eller samarbejdspartnere i øvrigt, så har de beslutninger, vi træffer, indflydelse på deres hverdag, siger Mads Hvitved Grand, Vice President, Group Communication, Reputation & Responsibility.

Jonas Schrøder, der tidligere i syv år har arbejdet i en lignende stilling i Jysk, skal hoved-sagelig arbejde med aktiviteter i Danmark, men på længere sigt også arbejde med ansvarlighed i andre lande, hvor Dansk Supermarked er repræsenteret.

Opdateret 10. nov 2020

Vil du vide mere?