Tidligere Jysk-profil skal styrke Dansk Supermarkeds ry som miljøansvarlig virksomhed
Som en del af Dansk Supermarkeds langsigtede ambition om at blive anerkendt som en ansvarlig retailer, ansætter koncernen Jonas Schrøder som ny Director med ansvar for Responsibility & Engagement, fortæller koncernen.
- Der er en stigende forventning til virksomheder om at engagere sig i det omkringliggende samfund og indgå i dialog. Det falder os helt naturligt i Dansk Supermarked Group, for som retailer har vi en meget direkte indflydelse på folks liv. Uanset om de er kunder, kolleger, naboer eller samarbejdspartnere i øvrigt, så har de beslutninger, vi træffer, indflydelse på deres hverdag, siger Mads Hvitved Grand, Vice President, Group Communication, Reputation & Responsibility.
Jonas Schrøder, der tidligere i syv år har arbejdet i en lignende stilling i Jysk, skal hoved-sagelig arbejde med aktiviteter i Danmark, men på længere sigt også arbejde med ansvarlighed i andre lande, hvor Dansk Supermarked er repræsenteret.