SKET I UGEN

Salling Group 18. mar 2015 -
This describes the image
Skrevet af: Redaktionen

Det er nu nogle år siden, at projektet blev søsat. Det har vist sig at være en stor succes, og det er lykkedes at indsamle mere end 17 millioner kroner. Samtidig har projektet haft en effekt på kunderne.
- Vi har gennemført målinger blandt vores kunder, som viser en utrolig høj kendskabsgrad til sundhedscentrene i Malawi, siger Morten Wagner, der er ansvarlig for samarbejdet med Folkekirkens Nødhjælp. Han tilføjer, at projektet er med til at differentiere Bilka og give kunderne en ekstra indkøbsoplevelse.
Populære dyrekort vender tilbage
Fra den 21. marts kan kunder landet over igen samle på dyrekort, når Dansk Supermarked følger op på sidste års kæmpe succes. Kampagnen, der er lavet i samarbejde med Animal Planet, var så populær, at samlemapperne blev revet væk fra butikkerne. Nu vender kampagnen tilbage i ny udgave med dyr fra verdenshavene.
I 2014 indtog dillen med dyrekort hele Danmark, da der ved den første kampagne blev udleveret mere end 78 millioner samlekort og solgt over 200.000 samlehæfter.

Opdateret 10. nov 2020