Salling Group har kåret årets elever
Salling Group har sædvanen tro kåret fire elever som Årets Elev - de fire elever kommer fra kæderne Bilka, Netto, Føtex og Salling Super.
Eleverne er i anledning af kåringen inviteret på en tur til New York i uge 25. På turen får eleverne mulighed for at opleve de nyeste tiltag og tendenser indenfor retail samt kultur og mad i bedste New Yorker stil, lyder det fra koncernen.
Linda Rezagi fra Talent Management & Learning siger:
– Vi vil gerne anerkende alle vores elever, da de gør en kæmpe forskel og er en vigtig del af vores fremtid. Vi har valgt at fejre Årets Elever 2019 fra Bilka, føtex, Netto og Salling ved at give dem en tur til New York. Eleverne skal både opleve international detailhandel i særklasse og den multikulturelle stemning som byen bringer. Udover rejseoplevelsen mener vi også, at eleverne får styrket deres viden og netværk på tværs af vores kæder ved at rejse sammen.
Eleverne er:
Mette Theilgaard fra Salling Super i Aarhus
Head of HR i Salling & Franchise, Charlotte Holm udtaler: ”Dette er et yderst velfortjent skulderklap til Mette. Hun har fra første dag udvist et enormt engagement i sit arbejde, påtager sig altid ansvar, når kollegaer har brug for det og viser hver eneste dag en stor passion for at suge ny viden til sig”.
Maria Jørgensen fra Føtex Mariagervej i Randers
Varehuschef Rolf Hansen udtaler: ”Maria er en utrolig værdifuld medarbejder for vores varehus, som både afspejles i hendes daglige opgaver, hendes hjælpsomhed og sociale indsats i elevgruppen. Hun er både utrolig god til både selvledelse, men også at organisere og uddele opgaver til resten af hendes team. Jeg er utrolig stolt over at netop Maria er blevet årets elev blandt så mange dygtige kandidater på tværs af landet”.
Carina Mechlenborg Eienstrand fra Netto Kirkegaardsvej, København
Distriktchef Thomas Sørensen udtaler: ”Jeg ”fandt” hende til en elevmesse dengang jeg selv var butikschef og overtalte hende til at starte op som elev i Netto. Jeg var så ’solgt’ af hendes personlighed at jeg bad en kollega om at holde jobsamtalen med hende. Hun har lige siden mere end levet op til de høje forventninger, og man er på ingen måde i tvivl om, når man møder Carina iblandt alle de kvindelige ansatte i 757, da man bliver mødt af butikkens absolut største smil og den største ja hat af alle”.
Emma Louise Fyhn fra Bilka Kolding
John Gamborg, Sektionschef i Customer & People udtaler: “Emma er klart en af de elever som driver sin egen personlige udvikling mest. Hun har hertil en naturlig nysgerrighed for hele tiden at rykke og udvikle sig, hvilket er utrolig værdifuldt. Hun stiller sig ikke tilfreds med det næstbedste, da alt skal være på højeste niveau, som hun stadig gang på gang leverer på”.