Rema får sin første kommunikationschef
Med erfaring som CSR-direktør i Salling Group er Jonas Schrøder nu ansat som kommunikationschef i Rema 1000.
Han bliver dermed kædens første kommunikationsmand, da Rema 1000 tidligere har benyttet sig af et eksternt kommunikationsbureau.
"På fredag har jeg første arbejdsdag i Rema 1000, hvor jeg bliver kædens nye - og første - kommunikationschef. Planen var egentlig, at jeg ville starte op som selvstændig konsulent igen, da jeg valgte at sige mit job op i Salling Group i januar, men jeg har fået en meget spændende mulighed for at blive en del af Rema 1000," skriver Jonas Schrøder på sin LinkedIn-profil.
Han skal ifølge opslaget "bygge en kommunikationsfunktion op, etablere en kommunikationsstrategi og få den ud og leve, så mine nye kolleger og alle selvstændige købmænd i landets over 330 Rema-butikker får så meget støtte som overhovedet muligt til at få udviklet, forankret og kommunikeret CSR-tiltag, værdier, ambitioner, lokale initiativer - og meget andet".