Ny Føtex-direktør vil højne kundeservicen
Med topchef Per Bank som interviewer og mikrofonholder svarer Føtex nye kædedirektør Anja Madsen nu på, hvilke prioriteter hun har for Føtex i den første tid i jobbet.
Efter 13 år hos Sainsbury's og Tesco i Storbritannien startede Anja Madsen som kædedirektør i Føtex i starten af september.
Og efter fire uger i jobbet har hun udset sig nogle klare fokusområder.
- Inden for det næste år er der to klare prioriteter. Det første er helt klart kundeservice. Vi er gode til det nu, men vi skal være endnu bedre, og det er noget, vi har fokuseret rigtig meget på i England, og vi kan gøre helt det samme her i Føtex, siger Anja Madsen.
Dernæst vil kædedirektøren inspirerer kunderne bedre end i dag, så det i sidste ende giver et større salg i kædens butikker.
- Hvordan får vi flere kunder til at komme ind og købe flere af vores super produkter? Vi skal være rigtig gode til de gode priser, men vi skal også inspirerer, når man går gennem Føtex med de produkter, som vi har. Det skal være så enkelt så muligt at handle i Føtex, siger Anja Madsen i det interne interview, som Salling Group har lagt ud på Linkedin.
Anja Madsen efterfølger Thor Jørgensen som øverste ansvarlige for Salling Groups flagskibskæde, der i år fylder 60 år.
I stedet står Thor Jørgensen i dag i spidsen for koncernens onlinehandel og digitale udvikling.