Netto vender tilbage til sit tidligere reklamebureau

Salling Group 23. mar 2021 - 2 min læsetid
This describes the image
Arkivfoto: Henrik Frydkjær
  • Brandhouse skal styrke Nettos position i et hårdt marked. De to virksomheder har tidligere arbejdet sammen i otte år

For fire år siden gik Netto og reklamebureauet Brandhouse hver sin vej efter otte års samarbejde.

I stedet indgik Salling Groups discountkæde et samarbejde med Orbit. Det samarbejdet slutter dog nu, og Brandhouse er kommet tilbage i folden.

- Med vores nye Netto 3.0 butikskoncept leverer vi en helt ny butiksoplevelse til vores kunder, men vi har stadig mange butikker, som endnu ikke er konverteret til det nye butikskoncept. I begge formater har Netto markedets skarpeste priser. Men vi har brug for at stramme op omkring vores kundeløfte, så vi bliver mere entydige i vores markedsføring, siger marketingchef i Netto, Kathrine Werling. 

- Vi valgte lige før jul at invitere fem reklamebureauer ind, som vi kender godt, heriblandt Brandhouse. Og det er altid en overvejelse for begge parter, om man kan finde hinanden igen. Netto har ændret sig meget, og det har Brandhouse også med nye kreative teams og fusionen med digitalbureauet Subsero. Med valget af Brandhouse får vi så også et bureau, der kender os og Salling Group rigtig godt, og så får vi en række relevante specialister med i købet, siger hun.

 

Opdateret 24. mar 2021