Dansk Supermarked lancerer ny guldmærkekampagne

Salling Group 5. maj 2015 -
This describes the image

Dansk Supermarked indleder den 15. maj sin 11. loyalitetskampagne, skriver dagligvarekoncernen i en pressemeddelelse.

Denne gang er det en guldmærkekampagne, hvor kunderne kan købe sports- og outdoorprodukter fra Hi-Tec med op til 75 pct. rabat.

Hi-Tec er en hollandsk virksomhed, og i kampagnen indgår blandt andet soveposer, pandelamper, rygsække, multifunktionsværktøj, vandrestave, telte og liggeunderlag.

- Efterhånden har vi kørt en del kampagner med køkkenudstyr og ting til hjemmet. Med Hi-Tecs produkter kan vi skabe en kampagne, der appellerer til mennesker, som holder af at være aktive udendørs, og det er der heldigvis mange danskere, der gør, siger indkøbsdirektør Jean Ladehoff, som er ansvarlig for kampagnerne.

Ved Dansk Supermarkeds guldmærkekampagner sælges der ifølge pressemeddelelsen normalt mellem 500.000 og 1,5 mio. produkter.

Af Helle-Karin Helstrand
hkh@dhblad.dk

Foto: Dansk Supermarked.

Opdateret 10. nov 2020