Bilka skruer bissen på i "black" november
Her på tærsklen til den store forbrugsfest i slutningen af året - med jul og Black Friday som højdepunkter - søsætter Salling Groups hypermarkedskæde Bilka endnu en større kampagne.
Under overskriften "Black November" bliver arrangements- og tilbudsmaskinen holdt kørende i kæden gennem hele november måned, hvor bl.a. "Singles day"-traditionen fra Kina indgår 11. november.
Det samme gør naturligvis også selve Black Friday, der i år ligger den 29. november. En dag, som formentlig er lønningsdag for millioner af månedslønnede danskere.
- Vi har igen i år sat alle sejl til, så kunderne hele november kommer til at opleve et Bilka, der bugner af skarpe tilbud og spændende events. Særligt inden for elektronik, tekstil, boligtilbehør og vin kommer kunderne til at kunne gøre virkelig gode kup, siger Bilkas marketingchef Tore Nederland i en pressemeddelelse.
Det er ikke så mange uger siden, at Bilka sluttede årets store fødselsdagkampagne.