7-Eleven kårer kædens bedste købmænd
I år havde købmænd og medarbejdere på 7-Elevens servicekontor selskab af Odd Reitan, stifter og ejer af Reitangruppen, da årets købmænd skulle kåres på kædens årlige rigsmøde.
I Danmark består 7-Eleven af tre kædeben med butikker på Shell-stationer, DSB-stationer samt city-butikker.
Høj standard og god service
De tre vindere blev Baskim Emurlahi fra City/7-Eleven, Bjarne Jensen fra Shell/7-Eleven og Jim Estman fra DSB/7-Eleven.
Købmændene beskrives alle som fyldt med passion, løsningsorienterede og vellidte blandt deres kolleger i butikkerne.
Derudover driver de tre vindere butikker med høje standarder og god service.
- Når vi i 7-Eleven kårer vores bedste købmænd, lægger vi vægt på, at det er købmænd, der ikke er bange for at sætte barren højt, viser vejen for deres ansatte og selvfølgelig skaber vækst. De tre købmænd, vi har kåret i år, er alle forbilledlige eksempler på de egenskaber, vi vægter højt i 7-Eleven. Egenskaber, som er med til at skabe gode kundeoplevelser, hvilket er noget af det vigtigste i 7-Eleven, hvor kunden er vores øverste chef, siger Jesper Østergaard, adm. direktør i Reitan Convenience Danmark, selskabet bag 7-Eleven i Danmark.
15 år som købmand i 7-Eleven
Baskim Emurlahi har ansvaret for fem butikker i København, blandt andet i Kastrup Lufthavn. Baskim vandt for fjerde gang titlen som "Årets City 7-Eleven købmand". Men det var ikke den eneste sejr, Baskim kunne fejre.
I slutningen af 2017 havde han nemlig 15 års jubilæum som 7-Eleven købmand, og han er dermed den købmand med flest år i 7-Eleven-trøjen.