7-Eleven kårer årets bedste købmænd

Reitan 31. mar 2023 -
This describes the image
Foto: 7-Eleven
  • Conveniencekæden sætter navne på de bedste købmænd i Shell 7-Eleven, DSB 7-Eleven og City 7-Eleven

På 7-Elevens Rigsmøde er årets tre bedste og mest innovative købmænd blevet hædret i kategorien ”Årets Købmand.” 

Hvert år kårer 7-Elever Danmarks bedste købmænd i de tre kædeben Shell 7-Eleven, DSB 7-Eleven og City 7-Eleven. 

Kåringen fandt sted den 28. marts, hvor det faglige fokus var på bæredygtighed og en stribe nye innovative produkter, der vil bidrage til den grønne omstilling, og som lander i butikkerne i løbet af 2023.

Baskim Emurlahi blev kåret i kategorien City 7-Eleven, som har flere butikker i København og spiller en stor rolle i Reitan Conveniences planlagte udrulning af en stribe nye butikker i Københavns Lufthavn. 

Han vinder for at levere service på et niveau, der er unikt i branchen og for evnen til at lede sit team, hvad har gjort kontinuerligt gennem 20 år.

Flemming Andersen fra Aalborg vinder blandt kædens DSB 7-Eleven butikker for passion, engagement og tårnhøje daglige standarder. Sammen med sit team blev han også vinder af årets butiksoplevelse. 

Købmand Casper Bille, Shell 7-Eleven på Milnersvej i Hillerød, holdt årets købmandstale, som er en udmærkelse og anerkendelse i sig selv. Få timer senere stod han med pokalen som årets købmand i kategorien

- Casper er en vanvittig dygtig og målrettet leder, der har formået at vækste sin butik med mere end 40 pct. over en 5-årig periode. Servicen er altid i top, derfor giver det mening at han også scorede prisen i Shell 7-Eleven for årets butiksoplevelse. Casper er en dedikeret og vellidt teamspiller, lød begrundelsen.

- Når vi på trods af udfordringer i markedet sammen formår at skabe fantastisk gode resultater år efter år, så er det fordi, vi i 7-Eleven har klare fælles mål og drive. Resultaterne opnås kun, fordi vi har branchens mest passionerede, dygtige og innovative talenter ansat.  Købmændene skal anerkendes for dagligt og utrætteligt at levere et serviceniveau ulig noget, man ellers kender fra detailbranchen, siger Jesper Østergaard, adm. direktør i 7-Eleven.

Opdateret 3. apr 2023