7-Eleven har kåret de dygtigste købmænd

Reitan 30. okt 2020 -
This describes the image
|||||| Foto: 7-Eleven||||||

Reitans Rigsmøde den 11. marts 2020 blev aflyst på grund af corona, men det har ikke afholdt 7-Eleven fra at afholde et virtuelt Rigsmøde og kåre seks dygtige købmænd:

Årets købmand 2019: For hvert kædeben (City, Shell og DSB) har 7-Eleven fundet den dygtigste på en række parametre som blandt andet går på nøgletal, resultater, standarder osv.

Årets city-7-Eleven: Florije Merxha, Carlsbergbyen, København

- Leverer nogen af de højeste standarder i kæden

- Højt varetryk

- Leder og agerer efter kædens værdier

- Altid imponerende højt niveau

Har været nomineret som årets købmand City/7-Eleven fem gange – denne gang vinder hun.

Årets Shell/7Eleven: Nikolaj Brogaard. Shell/7-Eleven, Charlottenlund:

- Her modtages alle kunder som gæster

- En købmand som udvikler og udvider sine forretningsområder

- En sand ambassadør for 7-Eleven, som altid er frisk på nye ideer og nye produkter

- Kender sine nøgletal

- Fokus på vore værdier som ”positiv og offensiv” og ”Kunden er vores øverste chef

Årets DSB/7-Eleven: Tobias Hvilsted Welling, DSB Roskilde

- Afsluttet endnu et år med flot vækst

- Proaktiv og opsøgende efter nye tiltag for at skabe vækst

- Dygtig til at få teamet med

- Afholdt blandt medarbejdere og kolleger i hele kæden

- Ærekær, beslutsom og arbejdsom

- Ser muligheder fremfor begrænsninger

Derudover kåres tre købmænd med titlen:

Årets servicebutik 2019:

For at sikre stor fokus på at give god kundeservice har 7-Eleven i en årrække også kåret årets servicebutik. De som vinder denne pris er købmænd, som virkelig har gjort sig bemærket ved at yde en fantastisk høj service – som skaber loyale kunder, som vender tilbage igen og igen. Som skaber en god atmosfære i butik og som ofte modtager mange rosende tilbagemeldinger – ros fra vores ”øverste chef – kunderne”.

Årets servicebutik - city: Købmand Moe Muhsen 7-Eleven, Amager - København

- En købmand, der er dygtig til at omgive sig med passionerede medarbejdere, der leverer på højt niveau

- Altid god stemning i butikken og alle kunder får en fantastisk oplevelse

- Mange loyale stamkunder, som vender tilbage på grund af den gode service

- Dygtig til at sample nye produkter og give kunderne gode oplevelser

Årets servicebutik - Shell/7-eleven: Stefan Melchiorsen Shell/7-Eleven Give:

- Købmand og team leverer altid verdensklasse service

- Købmanden forstår at lytte til kundernes ønsker og udlever vores værdi ”kunden er vores øverste chef”

- Stor fokus på at agere lokalt

- Altid høje standarder

Årets servicebutik DSB/7-Eleven: Sanne Vestergaard, 7-Eleven, Århus Hovedbanegård:

- Købmanden har sat nye standarder for hvordan kunderne skal forkæles

- Formår både at skabe loyale kunder og tiltrække nye

- Dygtig til at rekruttere og træne nye medarbejdere

- Har leveret tocifrede vækstrater

- Stor fokus på at betjene kunderne hurtigt og undgå køer ved kasserne

Opdateret 10. nov 2020

Vil du vide mere?