7-Eleven har kåret de dygtigste købmænd
Reitans Rigsmøde den 11. marts 2020 blev aflyst på grund af corona, men det har ikke afholdt 7-Eleven fra at afholde et virtuelt Rigsmøde og kåre seks dygtige købmænd:
Årets købmand 2019: For hvert kædeben (City, Shell og DSB) har 7-Eleven fundet den dygtigste på en række parametre som blandt andet går på nøgletal, resultater, standarder osv.
Årets city-7-Eleven: Florije Merxha, Carlsbergbyen, København
- Leverer nogen af de højeste standarder i kæden
- Højt varetryk
- Leder og agerer efter kædens værdier
- Altid imponerende højt niveau
Har været nomineret som årets købmand City/7-Eleven fem gange – denne gang vinder hun.
Årets Shell/7Eleven: Nikolaj Brogaard. Shell/7-Eleven, Charlottenlund:
- Her modtages alle kunder som gæster
- En købmand som udvikler og udvider sine forretningsområder
- En sand ambassadør for 7-Eleven, som altid er frisk på nye ideer og nye produkter
- Kender sine nøgletal
- Fokus på vore værdier som ”positiv og offensiv” og ”Kunden er vores øverste chef
Årets DSB/7-Eleven: Tobias Hvilsted Welling, DSB Roskilde
- Afsluttet endnu et år med flot vækst
- Proaktiv og opsøgende efter nye tiltag for at skabe vækst
- Dygtig til at få teamet med
- Afholdt blandt medarbejdere og kolleger i hele kæden
- Ærekær, beslutsom og arbejdsom
- Ser muligheder fremfor begrænsninger
Derudover kåres tre købmænd med titlen:
Årets servicebutik 2019:
For at sikre stor fokus på at give god kundeservice har 7-Eleven i en årrække også kåret årets servicebutik. De som vinder denne pris er købmænd, som virkelig har gjort sig bemærket ved at yde en fantastisk høj service – som skaber loyale kunder, som vender tilbage igen og igen. Som skaber en god atmosfære i butik og som ofte modtager mange rosende tilbagemeldinger – ros fra vores ”øverste chef – kunderne”.
Årets servicebutik - city: Købmand Moe Muhsen 7-Eleven, Amager - København
- En købmand, der er dygtig til at omgive sig med passionerede medarbejdere, der leverer på højt niveau
- Altid god stemning i butikken og alle kunder får en fantastisk oplevelse
- Mange loyale stamkunder, som vender tilbage på grund af den gode service
- Dygtig til at sample nye produkter og give kunderne gode oplevelser
Årets servicebutik - Shell/7-eleven: Stefan Melchiorsen Shell/7-Eleven Give:
- Købmand og team leverer altid verdensklasse service
- Købmanden forstår at lytte til kundernes ønsker og udlever vores værdi ”kunden er vores øverste chef”
- Stor fokus på at agere lokalt
- Altid høje standarder
Årets servicebutik DSB/7-Eleven: Sanne Vestergaard, 7-Eleven, Århus Hovedbanegård:
- Købmanden har sat nye standarder for hvordan kunderne skal forkæles
- Formår både at skabe loyale kunder og tiltrække nye
- Dygtig til at rekruttere og træne nye medarbejdere
- Har leveret tocifrede vækstrater
- Stor fokus på at betjene kunderne hurtigt og undgå køer ved kasserne