Nemlig.com vinder endnu en E-handelspris
Et halvt hundrede nominerede e-virksomheder, opdelt i forskellige kategorier, var i år med i opløbet til en af FDIH's E-handelspriser.
Priserne blev uddelt under stor festivitas med lidt over 800 gæster i Øksnehallen i København torsdag aften.
Blandt vinderne var Nemlig.com og Coop.
Coop vandt med sin medlemsapp prisen for den bedste app.
[caption id="attachment_79324" align="aligncenter" width="696"] Digital forretningsdirektør i Coop, Anders Mittag, modtog prisen sammen med holdet.[/caption]
Mens Nemlig.com for andet år i træk vandt prisen som årets bedste B2C-virksomhed med en omsætning over 50 mio. kr.
Det var en meget berørt adm. direktør for onlinesupermarkedet, Stefan Plenge, der jublende modtog prisen.
- Hold da op, det er helt fantastisk. Jeg turde ikke håbe på det. Sidste år sad jeg på Mauritius, da vi vandt Guldprisen, og jeg var ved at gå fuldstændigt amok. Min familie lå og sov, så jeg kunne ikke juble, sagde Stefan Plenge.
Sidste år vandt Nemlig.com ikke alene prisen for den bedste B2C-virksomhed. Virksomheden kunne i 2018 også tage Guldprisen med hjem som et bevis på, at virksomheden er landets bedste webshop.
Stefan Plenge kunne ikke tage Guldprisen med hjem i år. Den overrakte han i stedet til garnbutikken Rito.
Vindere af alle priser:
Bedste B2C med omsætning under 50 mio. kr. – Rito
Bedste B2C over 50 mio kr. – Nemlig.com
Bedste B2B – DLG.dk
Bedste App - COOP
Bedste Omnichannel – AO Johansen
Bedste Eksportcase – Proshop
Bedste nye E-handelsvirksomhed – Apopro
Bedste e-handelscase – Compent for Shamballa Jewels
Bedste e-handelsredskab – Raptor
Brugernes Favorit – Nicehair