Skræddersy selv tilbudsavisen med butikkens egne tilbud
-
Ny dansk udviklet digital tilbudsavis giver den enkelte butik nye muligheder
Den enkelte købmand og butikschef får kan nu selv skræddersy tilbud i tilbudsavisen til netop sin butik. Det giver en ny digital tilbudsavis mulighed for.
Saleable er den første digitale tilbudsavis, der gør det muligt for købmanden eller butikschefen at skræddersy tilbud til netop sin butik. Bag den nye digitale tilbudsavis står to danske firmaer, Contigo og GxE.
– Saleable skal være en digital løsning, som fungerer perfekt i samspil med den konventionelle tilbudsavis, som kan skræddersys den enkelte butiks behov, og som omfavner så mange typer detailvirksomheder som muligt, siger Chris Mikkelsen, direktør for Saleable.
Dansk samarbejde
Den trykte tilbudsavis er jævnligt til debat, men den er fortsat den type reklame, som danskerne foretrækker.
Den traditionelle trykte tilbudsavis er i dag suppleret af digitale tilbudsavisaviser, men de har ifølge Chris Mikkelsen også begrænsninger.
Med Saleable kan den enkelte butik skræddersy tilbud til den netop den butik.
– Det er første gang, man ser dette, siger han.
Saleable er udviklet af Contigo og GxE, der er gået sammen i et nyt selskab, der står bag den nye digitale tilbudsavis. Selskabet er udviklet i samarbejde med Erhvervshus Midtjylland og har modtaget en mio. kr. fra Innovationsfonden.