7-Eleven kårer Carlsberg som Årets Leverandør
Tulip, Carlsberg, Royal Unibrew, The Protein Kitchen og Simply Chocolate modtog hver en pris, da 7-Eleven holdt sit årlige partnermøde i går, torsdag den 26. september.
Mødet foregik i det Kongelige Danske Musikkonservatorium i København, hvor 12 nominerede kæmpede om kåringer i fire kategorier.
- I 7-Eleven sætter vi stor pris på vores samarbejdspartnere og leverandører. Vi er jo ikke meget uden vores leverandører og deres produkter, og derfor vil vi gerne hædre de partnere, der gør en særlig indsats og en positiv forskel for vores forretning. Vi har brug for nye idéer, produkter og løsninger, der kan bidrage til at holde 7-Eleven relevant og top of mind hos forbrugere på farten, siger Jesper Østergaard, adm. direktør i 7-Eleven.
"Årets leverandør" blev Carlsberg, der vandt prisen for sin professionalisme og for at være en fantastisk sparringspartner i alle faser af samarbejdet.
"Årets mad og bageri nyhed" gik til Tulip, der vandt prisen for at have lanceret pølser fra Frilandsgris, der nu er i alle 7-Elevens pølser.
"Årets only at 7-Eleven produkt" blev Mountain Dew Jumpstart fra Royal Unibrew.
I kategorien "Årets ud og møde kunderne" fik alle fem nominerede en pris med hjem:
- Carlsberg vandt for at være en stærk partner under store events som Pride og Distortion
- Royal Unibrew blev hædret for sin støtte under CopenHell
- The Protein Kitchen fik en pris for altid at møde kunderne i 7-Elevens butikker med et smil til promovering af både nye lanceringer og gamle klassikere
- Simply Chocolate blev kåret for det tætte samarbejde med kædens købmænd, der har resulteret i stærk vækst