Nu får Netto også en loyalitetsapp

Kundeloyalitet 6. okt 2020 - 1 min læsetid
This describes the image
Foto: Salling Group

Nu introducerer Salling Group et loyalitetsprogram til den tredje og sidste af sine kæder, discountkæden Netto.

Som hos søsterkæderne Føtex og Bilka indeholder programmet også muligheden for at få refunderet penge, hvis man som kunde kommer hjem med en vare, der ikke er i orden.

Pengene kommer dog retur som et tilgodebevis.

– Selvom vi gør, hvad vi kan for kun at sælge de mest friske varer i Netto, så er det nok de færreste, som ikke på et eller andet tidspunkt er kommet hjem fra supermarkedet med en vare, der ikke var helt som forventet. Det bliver man irriteret over, for den anden tur til butikken er sjældent den sjoveste. Derfor gør vi det nu nemmere end nogensinde før at få pengene retur, fortæller Martin Hasgard Olesen, der sortiments- og marketingdirektør i Netto.

Med den nye app vil Netto samtidig sende personlige tilbud direkte til kunden på mobiltelefonen.

Salling Group lancerede med to ugers mellemrum i juni en loyalitetsapp til først Føtex og bagefter Bilka. Hidtil har Netto kun haft en app til selvscanning.

Læs også: Bilka introducerer loyalitetsprogram a la Føtex

 

Opdateret 13. jan 2021