Meny finder ny kommerciel direktør internt
-
Kristine Pilgaard tiltræder som kommerciel direktør i Meny fra årsskiftet. Hun kommer fra et job som kategorigruppechef for Food i Dagrofa.
Når Kristine Pilgaard fra årsskiftet tiltræder som kommerciel direktør i Meny, kommer hun med en god erfaring fra Dagrofa og er dermed godt bekendt med forretningen.
Kristine Pilgaard kommer nemlig fra et job som kategorigruppechef for Food, og hun har tidligere også været chef for forretningsudvikling og for Dagrofas Private Labels.
Menys kædedirektør Richo Boss glæder sig over, at han kunne finde en oplagt kandidat til posten som kommerciel direktør internt i Dagrofa.
- Vi har i de seneste mange år haft et fantastisk godt og tillidsfuldt samarbejde med Kristine, som kender både kæden, butikker og købmænd særdeles godt. Jeg er derfor meget glad for, at Kristine tiltræder som kommerciel direktør i Meny, så vi sammen kan arbejde videre på den positive udvikling, vi er i som kæde, siger Richo Boss.
Den nye kommercielle direktør glæder sig til at blive en del af en stærk kæde.
- Jeg ser frem til at møde både nye og velkendte ansigter og til at samarbejde om at styrke Menys position som Danmarks Madmarked. Med stor respekt for det solide kommercielle fundament, der allerede er skabt, glæder jeg mig til at bidrage til videreudviklingen af vores stærke koncepter og brede sortiment – altid med fokus på kvalitet og konkurrencedygtige priser, siger hun.