Q8 øger satsning på to-go-mad

30. jun 2016 -
Ny snackbag - den øverste del af emballagen fjernes, så der er en ”holder” tilbage. Foto: Q8

Kæden har netop udviklet en snackbag, der skal gøre det nemmere for kunden at spise sin sandwich i bilen eller tage den med på farten. Men det er ikke kun emballagen, der skal være bedre. Kæden er samtidig i gang med at videreudvikle sit madkoncept af frisklavet mad.

- Vi arbejder konstant med at udvikle vores evne til at leve op til ”mennesker i bevægelse” og løse deres daglige behov. Som en del af det arbejde er vi nu ved at udvikle et koncept, der omfatter vores fødevarekategorier med fokus på at gøre det hurtigere, smidigere og lettere for vores kunder, siger Jytte Wolff-Sneedorff, der er kommunikationschef i Q8 Danmark.

Hun kan dog endnu ikke løfte sløret for det nye koncept.

Opdateret 10. nov 2020

Vil du vide mere?