Nemlig.com: Digital nøgle giver nye kunder

Nemlig.Com 9. jul 2021 - 1 min læsetid
This describes the image
Foto: Nemlig.com
  • Med en digital nøgle kan onlinesupermarkedet levere varer i låste opgange, selv om kunderne ikke er hjemme

Onlinesupermarkedet Nemlig.com har det seneste halve år været udsat for en massiv kritik for dårlige arbejdsforhold.

Kunder er forsvundet , men ifølge en pressemeddelelse fra Nemlig.com, kommer der også nye til.

På blot én måned er antallet af ordrer til lejligheder, hvor der er blevet anvendt elektronisk nøgle, vokset med 50 pct., skriver onlinesupermarkedet i en pressemeddelelse.

Alle ordrerne er blevet leveret til lejligheder uden at kunderne har været hjemme.

- Vi kan tydeligt se en tendens, hvor kunderne efterspørger enkle løsninger, når de handler dagligvarer på nettet. I takt med at flere danskere vender retur til en hverdag, hvor man fysisk tager på arbejde, kan det være svært at nå det hele i en travl hverdag. Her tilbyder vi nu Danmarks bedste grad af fleksibilitet, og denne løsning vil vokse sig meget større i resten af 2021, siger Mikkel Pilemand, kommerciel direktør i nemlig.com.

Opdateret 9. jul 2021