Påskebryggen har fået nyt design
Mens nogle fejrer, at det i dag den 8. marts er Kvinderens Internationale Kampdag, er der helt sikkert andre, der i meget højere grad glæder sig over, at det også er P-dag - eller dagen, når den første Kylle Kylle, Tuborg Påskebryg, kommer på markedet.
Tuborg Påskebryg har eksisteret siden 1906, og i 2018 nåede den en værdi, der var 18 pct. højere end året før.
- Vi ved, at påsken fortsat er en meget relevant ølbegivenhed. Kunne man forestille sig en påskevin? Nej. Kunne man forestille sig en påskespiritus? Nej. Påskeøllen er et ret unikt produkt, og har stadig sin berettigelse, og Tuborg Påskebryg er en af de mest populære øl til påskefrokosten. I 2018 voksede Kylle Kylle med hele 18 pct. i værdi. Det skete i et år, hvor Påsken faldt tidligt, og hvor de fleste nok kan huske, at vejret først for alvor blev godt, da vi ramte maj-juni måned, siger Anne Dorthe Beck-Nielsen, Tuborg Marketing.
Tuborg Påskebryg har i år fået et nyt design - eller helt nyt er det ikke, da det peger tilbage til den oprindelige etikette fra 1906.