Ja-tak tilbud: Dagligvarehandlen sætter spot på ja-tak tilbud
-
Ja-tak tilbud: Over de næste par uger vil du opleve en artikelserie, som graver dybere end vi normalt plejer
Kære læser
Da jeg kort før jul meldte ud, at vi fulgte i fodsporene på de store internationale mediehuse, og lukkede vores print avis, lovede jeg i samme åndedrag, at vi ville investere i bedre og dybere journalistik. Vores ambition er, at du som læser bliver klædt bedre på til at varetage din rolle i Dagligvaresektoren. Vores ambition er, at hver gang du har besøgt vores site, har du lært noget nyt.
Vores ambition er, at vi vil være dagligvaresektorens foretrukne branchemedie.
I dag skyder vi et nyt tiltag i gang. Over de næste par uger vil du opleve en artikelserie, som graver dybere end vi normalt plejer. Vi finder et emne, som vi bearbejder fra flere fronter med det formål at øge din viden om emnet.
I denne omgang tager vi fat i ”Ja-tak tilbud”. Nogle kæder benytter dem i stor stil, mens andre har parkeret dem. Vi går bag om og undersøger fænomenet. Hvilke varer sælger? Hvorfor vælger nogen det til, mens andre vælger det fra? Kan man øge kundens kurvestørrelse, og kan man øge trafikken i butikken? Hvad er psykologien bag Ja-tak tilbud? Vi bringer også en historie med en digital ekspert, som har vurderet om den digitale tilstedeværelse giver større loyalitet overfor butikken.
Kort sagt – vi kommer hele vejen rundt om dette emne.
Snart tager vi fat på endnu et nyt emne: Og her kan du som læser benytte din indflydelse. Har du en ide eller et tema som du gerne ser belyst på Dagligvarehandlen.dk – så tøv endelig ikke med at skrive til mig.
Jeg glæder mig til at høre fra dig.
God læselyst.
Christian Skipper, adm. direktør og ansvarshavende redaktør
cs@dhmedia.dk