Sponsoreret: Pink Lady-serien tiltrækker på ny købere i dit område

Annoncørbetalt indhold 18. jan 2020 -
This describes the image
Pink Lady

Fremragende resultater, der forstærker udviklingen af mærket

Pink Lady® står inde for flotte præstationer i sidste sæson med en samlet ekstra volumen på 22 % takket være en dobbelt afsætningsmetode i hhv. løs vægt og plastbakker i de vigtigste europæiske lande. Det har gjort det mulig at give mærket en større synlighed, det har fremmet rekrutteringen af nye forbrugere, og har bidraget med at støtte resultaterne inden for kategorien æbler.

Salg i løs vægt opfylder et behov hos danske forbrugere, og det er grunden til, at Pink Lady® har sat sig som mål at kunne opfylde denne efterspørgsel i 2021. 

For den kommende sæson bekræfter Pink Lady® sit stærke udviklingspotentiale med en samlet forventet høstvolumen på 205.000 tons æbler. Onlineresultater med det formål at finde ny og trofaste forbrugere.

Fornyende Trade Marketing aktiviteter 

For at følge op på en forstærkning af kategorien udvikler Pink Lady® flere flagskibsfremstød som f.eks. Pink Chefs, der giver mulighed for at opdage originale måder at lave mad med Pink Lady®-æblet. Det var en stor succes sidste år, og den vil blive videreført i den kommende sæson.

Denne begivenhed, der bliver formidlet gennem Pink Lady®’s sociale medier i Europa samt den daglige aktivering på Facebook-siderne (flere end 140.000 følgere), Instagram, Twitter, Youtube og Pinterest, har givet en vækst på 18 % i indsatsen på de sociale medier og i mærkets kundeklub.

En forstærket medieindsats

I TV med den 2. fase af den ny Pink Lady®-kampagne i uge 6 og 7 i anledning af Sankt Valentin. Kampagnen påtænkes at berøre over 4 millioner kontakter. 

I pressen med en ny kampagne med det formål at øge opmærksomheden om engagementerne i Pink Lady®’s charter om samme. Den vil berige mærkets Premium-værdier og blive forstærket digitalt ved animerede bannere, der valoriserer vores engagementer som en del af den ny kommunikationsplatform « Pink Lady®, hvad kan vi gøre for dig i dag? ». 

Der vil ligeledes blive udrullet en content-kampagne: indhold omkring bæredygtige værdier, der vil blive udarbejdet med dagbladet Politiken i partnerskab med eksperter, og hvor Pink Lady® vil blive citeret som eksempel.

En handlingsplan i overensstemmelse med mærkets værdier vil gøre det muligt at vinde point på markedet via spontan genkendelse og fremskaffelse af ny og trofaste Pink Lady®-forbrugere!
 

Opdateret 2. jun 2021