Sponsoreret: Vend nye digitale lovkrav til en fordel

Annoncørbetalt indhold 27. okt 2023 -
This describes the image
Amero tilbyder målrettet service til den enkelte kunde. Firmaet er en ”one-stop shop”, når man skal have et tidssvarende kassesystem til en butik, til en webshop eller til en ubemandet forretning.   
  • Nye krav til digital bogføring venter lige om hjørnet. Men det behøver ikke koste kassen. Firmaet Amero leverer fleksible og brugervenlige løsninger til alle typer butikker og budgetter. Der er mulighed for at spare tid og penge ved at fremtidssikre kassesystemet nu.

Nogle frygter det. Andre er endnu ikke klar over, at det kommer.

Men fra årsskiftet bliver der stillet nye lovkrav omkring digital bogføring, og det betyder farvel til ringbind og kvitteringer udskrevet i hånden. Nu skal det hele foregå på computeren, og der er kort tid til de nye regler træder i kraft.

”Der er ingen tvivl om, at den nye bogføringslov, og i den forbindelse krav til digitalisering, for nogle købmænd umiddelbart kan virke som et benspænd. Men det kan også være en anledning til at effektivisere og automatisere – og dermed gøre betaling og bogføring meget nemmere,” siger Jakob Højland, der er CEO i Amero.

Firmaet har siden 2011 leveret mere end 2000 kassesystemer til masser af tilfredse butiksejere i Danmark. Amero står klar med rådgivning og komplette, brugervenlige kassesystem-løsninger til detailhandlen. Produktet kan tilpasses den lille kiosk, købmand eller den mellemstore butikskæde. Amero rådgiver, leverer og hjælper med hele IT-løsningen: touch kasseapparat med betalingsterminal og hurtig stregkodescanning, kundedisplay, lagerhåndtering m.m.

This describes the image

Amero leverer komplette kassesystemer til detailsalg: touch kasseapparat med betalingsterminal og hurtig stregkodescanning, kundedisplay, lagerhåndtering m.m.

Ekspres-assistance
”De nye lovkrav gør det oplagt, at man får lavet en kobling mellem kassesystemet og et økonomisystem. På den måde kan man sørge for at alt, hvad man sælger, bliver bogført automatisk. Mange butikker har meget tunge manuelle processer, som man sagtens kan slippe for. Det kan frigøre mange ressourcer i en travl hverdag. Skal man stå til regnskab for Skat, bliver det utroligt nemt at fremlægge alt fra a til z. Vores løsninger sørger for, at alle data gemmes i det dataformat, som myndighederne snart efterspørger,” fortæller Jakob Højland fra Amero.

Lynhurtig respons
Han og medarbejderne har bygget virksomheden op på stort personligt engagement. Kundepleje betyder alt. Supportafdelingen reagerer lynhurtigt med hjælp og rådgivning. Det tager i gennemsnit kun ti sekunder, før Ameros kundesupport besvarer henvendelser.

”Dét er mange af vores kunder rigtig glade for. Især når de står i en presset situation, hvor de skal løse et problem, samtidig med at kunderne venter. Vi har meget fokus på at tilbyde individuelle løsninger, så kassesystemet lever op til butikkens daglige behov. Vi har produktudvikling i huset, som gør os i stand til at imødekomme særlige behov relativt hurtigt,” siger CEO Jakob Højland.

Nemt at gå til
Firmaet tilbyder produkter med optimal brugervenlighed, så hverken købmanden, kioskejeren eller ungarbejderen behøver at have IT-kendskab. Det hele er superlet at gå til, og efter 30-60 minutters oplæring er brugeren godt kørende.

Amero kan sammensætte en fiks og færdig-løsning til alle i dagligvarehandlen, som skal have nyt kassesystem – eller som vil udvide det udstyr, man har i forvejen. Med FlexPOS-kasse software, kan kassen integreres til et hav af systemer og dermed lette hverdagen.

This describes the image

Amero har en meget høj score på Trustpilot og individuel, personlig og venlig service prioriteres højt. Spørgsmål fra kunder besvares lynhurtigt af supportafdelingen.

Amero og FlexPOS har længe arbejdet tæt sammen, og de to virksomheder fusionerede for nyligt. Det giver konkurrencefordele, og det indebærer en gevaldig serviceforbedring for kunderne.

Alle er velkomne til at kontakte Amero for et fuldstændigt uforpligtende tilbud. Læs mere på amero.dk – eller ring på: 77 34 34 80.

Amero er hjemmehørende i Aarhus, men har kunder i hele landet.

Denne artikel er udarbejdet af 3. part. Indholdet er annoncørbetalt. De holdninger, der måtte fremgå, repræsenterer ikke redaktionen.

Opdateret 27. okt 2023