Ja-tak tilbud: Klub, kunder og købmænd i fælles Rema 1000 onlineunivers

Reitan 23. jan 2023 - 2 min læsetid
This describes the image
Foto: Rema 1000
  • Siden efteråret har Rema 1000 styrket båndene med børnefamilier gennem en digital baby- og børneklub

Rema 1000 er rykket tættere på børnefamilierne gennem en ny digital baby- og børneklub, som binder kædens købmænd og kunder sammen i et fælles onlineunivers.

Dermed udbygger discountkæden sit digitale univers, som i forvejen er bygget op om købmandens lokale markedsføring og storry-telling på Facebook, online tilbudsavis, leveringstjenesten Vigo og scan selv, som er blevet indført i alle kædens 363 butikker. Derimod har kæden droppet at markedsføre sig og skabe loyalitet via ja-tak tilbud.

- Vi har i efteråret 2022 lanceret en baby- og børneklub med inspiration til livet med børn. Her får børnefamilierne bl.a. nyhedsbreve, tips og tricks samt tilbud om aktiviteter, der følger kunden og dets barn fra graviditet til skolealder, siger John Rosenløwe, der er chef for digitale kunderelationer i Rema 1000.

Udover tips og tricks til hverdagen med børn, får klubkunderne også en fødselsdagsgave til barnet, til og med barnet fylder fem år. Gaven er fra den lokale Rema 1000 købmand og gives personligt i butikken.

- Hvis man allerede har en Rema 1000-profil i forbindelse med scan selv eller vores online leveringstjeneste Vigo kan man brug den til at logge ind, hvorefter kunden automatisk kommer videre til tilmelding. Ellers har vi gjort det nemt og hurtigt via vores hjemmeside at oprette en profil, siger John Rosenløwe. 

This describes the image
Opdateret 23. jan 2023