7-Eleven kårer årets leverandører
7-Eleven har traditionen tro kåret årets leverandører til kædens årlige partnermøde.
I år var 17 partnere nomineret i fem forskellige kategorier.
I kategorien ’årets nyhed’ vandt Nestlé for sit samarbejde med 7-Eleven i forbindelse med lanceringen af en helt ny type chokolade, KitKat Ruby. Nestlé gjorde meget ud af markedsføring bl.a. med inddragelse af influencere og med 7-Eleven som medafsender.
Vinder i kategorien ’årets only at 7-Eleven’ blev Royal Unibrew med sin Limited Edition Faxe Kondi Guldflaske, som kun er til salg i 7-Eleven i forbindelse med awardshowet; Guldtuben.
’Årets kampagne’ blev Carlsberg & Coca-Cola, der bakkede op om 7-Elevens store VM-kampagne med gratis flaskekølere til kunderne ved køb af Coca-Cola produkter i VM-perioden.
Motiverer til vinderkultur
I kategorien ’årets innovator’ vandt CSM Nordic for at udvikle, teste og komme med kreative input til nye spændende produkter i 7-Elevens mad- og bagerikategori.
The Protein Kitchen vandt i kategorien ’årets indsats’ for deres store engagement ved at stille op til både større lokale events samt sampling-arrangementer på butiksniveau af alle deres sunde og spændende produkter.
- I 7-Eleven vil vi gerne motivere til vinderkultur – sammen med vores partnere. Derfor vil vi gerne hædre de leverandører, som lægger sig i selen for at gøre en positiv forskel for vores forretning. Vi har brug for leverandører, som er motiveret til at finde nye veje til at skabe opmærksomhed, salg og flytte markedsandele. Leverandører som med nye idéer, produkter eller løsninger kan bidrage til, at 7-Eleven hele tiden opleves af kunderne som relevant og nyskabende, forklarer Morten Vedel, kommerciel direktør i 7-Eleven.