Ny kampagne skal styrke Spillemyndighedens image
De sidder med ansvaret for, at danskerne kan spille lovlige spil, men det er der ikke nok, der er klar over.
Det mener de i Spillemyndigheden, som nu lancerer en kampagne, der skal øge kendskabet til styrelsens arbejde. Det skriver Spillemyndigheden i en pressemeddelelse.
Spillemyndigheden har ansvaret for at sikre, at spilmarkedet er fair og reguleret, og det er en af pointerne i en reklamevideo, som den næste måneds tid kører over tv-skærmen.
Videoen lægger blandt andet vægt på Spillemyndighedens stempel, som godkendte spiludbydere kan bruge i deres markedsføring.
- Man kan sammenligne vores mærke med en smiley-ordning for spiludbydere. Mærket fortæller spilleren, at spiludbyderen har tilladelse fra Spillemyndigheden, og at vi fører tilsyn med udbyderen, siger Birgitte Sand, direktør for Spillemyndigheden.
[embed]https://vimeo.com/287964303[/embed]