Nemlig.com kåret til Danmarks dygtigste netbutik

24. maj 2018 -
This describes the image
Arkivfoto: Henrik Frydkjær
Skrevet af: Henrik Denman

Onlinesupermarkedet Nemlig.com vandt torsdag aften Gudprisen ved en stort anlagt prisuddeling FDIH E-handelsprisen 2018, arrangeret af Foreningen for Dansk Internethandel.

Guldprisen betyder, at nemlig.com ifølge en række e-handelseksperter er Danmarks dygtigste netbutik.

Nemlig.com havde allerede vundet prisen som Årets Bedste B2C-virksomhed med en omsætning over 50 mio. kr., og de kunne dermed hive to E-handelspriser med hjem.

- Nemlig.com er et fyrtårn i dansk e-handel. De er super dygtige til at involvere brugerne, de har styr på logistikken, og de har masser af gå-på-mod. Jeg er ikke i tvivl om, at de inspirerer andre virksomheder til også at hæve barren endnu højere, og derfor er det fortjent, at Nemlig.com vinder Guldprisen, siger adm. direktør i FDIH, Niels Ralund, i en kommentar.

Too Good To Go blev kåret til Bedste nye e-handelsvirksomhed. Too Good To Go har som mission at mindske madspild og har skabt en international succes.

Goodiebox vandt prisen for Bedste B2C med en omsætning under 50 mio. kr. De tilmeldte kunder modtager hver måned en boks med fem nye beautyprodukter.

De øvrige vindere af FDIH E-handelsprisen 2018 var:

Bedste app: Easypark

Bedste Omnichannel e-handelsvirksomhed: Brødrene Dahl

Bedste e-handelsværktøj: Agillic

Bedste E-handelscase: Venue Manager & shop.agf.dk

Bedste Eksportcase: Sinful

Bedste B2B E-handelsvirksomhed: Danfoss

Bedste abonnementsløsning: Barberklingen

 

 

Opdateret 10. nov 2020

Vil du vide mere?