Nemlig.com kåret til Danmarks dygtigste netbutik
Onlinesupermarkedet Nemlig.com vandt torsdag aften Gudprisen ved en stort anlagt prisuddeling FDIH E-handelsprisen 2018, arrangeret af Foreningen for Dansk Internethandel.
Guldprisen betyder, at nemlig.com ifølge en række e-handelseksperter er Danmarks dygtigste netbutik.
Nemlig.com havde allerede vundet prisen som Årets Bedste B2C-virksomhed med en omsætning over 50 mio. kr., og de kunne dermed hive to E-handelspriser med hjem.
- Nemlig.com er et fyrtårn i dansk e-handel. De er super dygtige til at involvere brugerne, de har styr på logistikken, og de har masser af gå-på-mod. Jeg er ikke i tvivl om, at de inspirerer andre virksomheder til også at hæve barren endnu højere, og derfor er det fortjent, at Nemlig.com vinder Guldprisen, siger adm. direktør i FDIH, Niels Ralund, i en kommentar.
Too Good To Go blev kåret til Bedste nye e-handelsvirksomhed. Too Good To Go har som mission at mindske madspild og har skabt en international succes.
Goodiebox vandt prisen for Bedste B2C med en omsætning under 50 mio. kr. De tilmeldte kunder modtager hver måned en boks med fem nye beautyprodukter.
De øvrige vindere af FDIH E-handelsprisen 2018 var:
Bedste app: Easypark
Bedste Omnichannel e-handelsvirksomhed: Brødrene Dahl
Bedste e-handelsværktøj: Agillic
Bedste E-handelscase: Venue Manager & shop.agf.dk
Bedste Eksportcase: Sinful
Bedste B2B E-handelsvirksomhed: Danfoss
Bedste abonnementsløsning: Barberklingen