Aldi ansætter en digital marketingchef
-
Liselotte Walther Jørgensen er ansat som digital marketingchef for Aldi Danmark
Aldi har med ansættelsen af Liselotte Walther Jørgensen fået en afløser som Head of Digital Marketing for Mads Bøgh Larsen, som skiftede til YouSee første maj i år.
Liselotte Walther Jørgensen får til opgave at optimere Aldi‘s digitale tilstedeværelse og sikre, at det digitale spiller sammen med og understøtter Aldi‘s nye brandidentitet og reklameunivers.
- Jeg glæder mig til at arbejde med at optimere vores indsatser på tværs af alle digitale kanaler. Og sammen med den resterende marketingafdeling bakke op om de fastsatte mål og arbejde med Aldi’s nye brandidentitet, siger Liselotte Walther Jørgensen i en pressemeddelelse.
Hun får ansvaret for den digitale del af Aldi’s marketing, hvor hun, sammen med sit team, skal varetage en bred palette af digitale touchpoints, herunder Aldi’s nyhedsbrev og aldi.dk, medieindkøb samt SoMe - Facebook, Instagram og YouTube, lyder det i meddelelsen.
Liselotte Walther Jørgensen kommer fra en stilling som operations director i RIB Software Nordic og har mere end 15 års ledererfaring. Hun har arbejdet med digital markedsføring, salg, optimering og analyse siden 2000, bl.a. hos Bonnier Publication, hvor hun i perioden 2002-2015 var ansvarlig for de digitale kanaler.
Liselotte Walther Jørgensen er 52 år og har en HD i afsætning og IAA-eksamen på Reklameskolen.