Dagligvarehandlen.dk styrker den kommercielle indsats

Navne 13. dec 2022 -
This describes the image
Foto: Ulrik Samsøe Figen
  • DH Media har ansat Michelle Marie Sørensen som Head of Sales. Hun har tidligere været Key Account Manager på Altinget og Mandag Morgen. 

Skrevet af: Redaktionen

Med et ønske om at styrke den kommercielle afdeling har DH Media ansat Michelle Marie Sørensen som Head of Sales. Michelle kommer fra en stilling som Key Account Manager på Altinget og Mandag Morgen.

- Vi har en udtalt ambition om at være dagligvarebranchens foretrukne branchemedie, udtaler administrerende direktør Christian Bruun Skipper og fortsætter: 

- Hvis man vil være de bedste, skal man også rekruttere fra øverste hylde. Det var derfor en stor glæde, at jeg for en uge siden kunne byde Michelle velkommen her i Agro Food Park.

Michelle Marie Sørensen har tidligere i karrieren gennemgået Jyllands-Postens salgsuddannelse og er bosat i Skanderborg.

DH Media er udgiverselskabet bag Dagligvarehandlen og Food Pro og er netop i gang med at indarbejde en ny strategi, der bl.a. har til formål at øge mediernes relevans i målgruppen.

- Jeg oplever, at Dagligvarehandlen.dk og Food Pro er stærke mediekanaler, som kan løfte mange annoncørers kampagner. Det glæder jeg mig til at arbejde med, fortæller Michelle Marie Sørensen.

Du kan kontakte Michelle på mms@dhmedia.dk eller mobil 22800066. 

Opdateret 13. dec 2022