Q8 kårer sine bedste stationer

Kæder 23. nov 2021 - 2 min læsetid
This describes the image
Foto: Q8
  • Servicestationskæden har netop kåret ”Danmarks bedste servicestation i 2021” og ”Årets talentudvikler i 2021”

Langt de fleste kæder hædrer hvert år sine dygtigste folk, og således også servicestationskæden Q8.

Kæden af servicestationer kårer blandt andet Årets Station i Danmark, og valget faldt i år på Maribo, hvor David Dziadula er forretningschef.

- Stationen ligger til at lave et rekordoverskud i år. Det er mere end en fordobling af sidste års resultat og langt over budgettet. Det formår de, fordi de har en rigtig god ledelse, som fungerer som et forbillede for andre, siger Orla Hansen, Distriktschef hos Q8 i Danmark.

 David Dziadula siger:

- Vi er ikke en af de største Q8 stationer, men vi er glade og stolte over, at vi alligevel formår at vinde prisen som Årets station. Faktisk kommer det som en kæmpe overraskelse, på trods af, at vi har gjort en stor indsats i forhold til at puste nyt liv i stationen og skabe nye rutiner i dagligdagen.

 

This describes the image

 

Martin Nicolaisen, der er forretningschef for Q8 Ballerupvej i Værløse, modtog prisen som årets talentudvikler i Q8 i 2021.11.23

Prisen bliver givet til den medarbejder i Q8, der har vist et helt særligt overskud, overblik og vigtigst af alt en lyst og evne til at gøre et andet menneske dygtigere.

- Martin er indbegrebet af en talentudvikler. Sublim træning og coaching er nøgleordene for, at han alene i år har udklækket to nye forretningschefer, siger Gert Jørgensen, Head of Retail Manned hos Q8.

Martin Nicolaisen siger:

- Jeg får en enorm energi af at se, at folk udvikler sig. Tit får jeg unge mennesker ind, som er ganske uerfarne på mange områder. Det er virkelig en fornøjelse at se dem vokse med opgaverne og se, hvor glade de bliver over at komme videre.

 

Opdateret 23. nov 2021