Dagrofas digitale foodservicemesse foregår i 3D

Foodservice 20. nov 2020 - 2 min læsetid
This describes the image
Foto: Dagrofa

Dagrofa Foodservice plejer hvert år at holde sin messe Social Dining, men på grund af corona-pandemien er den i år blevet til Digital Dining - og i stedet for at løbe over en dag i Jylland og en dag på Sjælland, foregår den i år over en hel måned - fra 18. november til 18. december.

Men den er ikke alene blevet digital. Som noget helt nyt foregår den tredimensionelt, altså i 3D.

Digital Dining foregår i en digital 3D-kopi af Bella Centers Hal E, hvor kunden også vil se andre ”personer” bevæge sig rundt blandt standene.

Når man træder ind i den digitale messe, bliver man mødt af en personlig velkomst fra Dagrofa Foodservices adm. direktør, Peter Bruun, og BC Hospitality Groups CEO, Allan L. Agerholm. Efter velkomsten føres man videre i 3D-versionen af Bella Centers Hal E, hvor man først møder en stand for Dagrofa Foodservice og Støt Lokalt, og herefter præsenteres man for halplanen over de 64 leverandørstande.

- Det er vigtigt, at vi gør alt, hvad vi kan, for at hjælpe med at holde hjulene i gang i branchen - både for vores kunder og for vores leverandører. Vi skal stadig bidrage og have fokus på at løfte niveauet og tilbyde de bedste fødevareoplevelser. Derfor har vi i samarbejde med vores kunde, Bella Center, lagt mange kræfter i at skabe rammerne for en helt ny og spændende messeoplevelse med Digital Dining, siger Daniel Lintoiu, Marketing & E-commerce chef hos Dagrofa Foodservice.

I det digitale fødevareunivers kan man som kunde navigere rundt i den realistiske 3D-version af Bella Center, hvor der er opstillet flere end 64 specialtegnede 3D leverandørstande. Herfra kan man klikke på de enkelte stande, som har et tilpasset udvalg af produkteksempler, opskrifter, links til webshoppen, samt en personlig præsentation fra standholderen. Formålet er at give kunden en så levende, inspirerende og interagerende oplevelse som muligt, skriver Dagrofa i en pressemeddelelse.

Dagrofa Foodservice oplever stor interesse for den digitale messe og forventer markant flere deltagere til Digital Dining sammenlignet med den fysiske messe, hvor der som regel er ca. 600 deltagere.

Læs også: Dagrofa har store forventninger til ny, digital leverandørmesse

Opdateret 13. jan 2021

Vil du vide mere?