Dagligvarehandlen og Dagrofa indgår ny abonnementsaftale
-
Siden 1. september har alle ansatte i Dagrofa-koncernen haft adgang til www.dagligvarehandlen.dk
Siden årsskiftet har Dagligvarehandlen udelukkende været et digitalt medie. Omlægningen har skabt bedre muligheder for at give alle abonnenter bedre og mere relevant indhold.
Nu har Dagligvarehandlen indgået en abonnementsaftale, der betyder, at alle Dagrofas ansatte siden 1. september har haft adgang til www.dagligvarehandlen.dk
Kommunikationsdirektør Morten Vestberg udtaler i forbindelse med aftalen:
- For os i Dagrofa, er det vigtigt at vores medarbejdere har nem adgang til brancherelevante nyheder, viden og dybdegående artikler, så de er bedst muligt rustet til deres arbejde. Jeg er derfor glad for, at alle nu også har adgang til Dagligvarehandlen.dk.
Christian Skipper, adm. direktør og ansvarshavende redaktør på mediet, udtaler:
Aftalen med Dagrofa markerer en stor milepæl på vores rejse mod ambitionen om at være dagligvaresektorens foretrukne branchemedie, og det glæder mig at jeg allerede nu kan se, at mange medarbejdere har skrevet sig op til at modtage vores daglige nyhedsbrev og følger med i nyhedsstrømmen.
Med aftalen runder Dagligvarehandlen over 10.000 modtagere af det daglige nyhedsbrev.