Tidligere Irma-profil skal styrke Meyers Løgismose digitalt
Managing director Digital, business development and Meyers bakery at Løgismose Meyers.
Sådan hedder den titel, som Jesper Lykke Wacherhausen nu skriver på sin LinkedIn-profil, og alt tyder på, at han skal styrke Meyers Løgismose digitalt.
"Jeg har været under radaren i nogen tid, og ...i dag er jeg glad for at meddele, at Jesper Uggerhøj og jeg først på året blev enig om, at jeg ville slutte sig til det fantastiske hold på Løgismose Meyers fra april og fremefter. Det er en fantastisk virksomhed med mange spændende muligheder og især inden for digital, hvor vi kun lige er begyndt at kravle..... Så tilbage i mad med en af de stærkeste ledere, som jeg har arbejdet for..., skriver Wacherhausen på LinkedIn.
Det var da også som kommerciel direktør for Irma.dk - og senere Coop.dk Mad, at Wacherhausen er kendt i dagligvarebranchen.
Han er hentet til Løgismose Meyers af sin tidligere chef Jesper Uggerhøj, der blev topchef i begyndelsen af året.
Jesper Wacherhausen har i mellem tiden også været digital chef hos TopToy, der gik konkurs.